Herkese Selamlar


Herkese selamlar,


Bilgisayarım da vakit geçirmeyi çok seviyorum . Bu yüzden yeni yeni fikirler bulup hemen koda döküyorum . Bu iş her zaman beni heyecanlandırıyor.

Bir yıla yakın süredir bilgisayar mühendisliği bölümünde mezunum. Mezun olur olmaz iş buldum. O kadar şanslıyımdır. Fakat geçenlerde işten ayrılmak zorunda kaldım. Her neyse. artık freelance çalışıyorum. :)

Öğrenmeyi ve öğretmeyi severim bu yüzden blog açmaya karar verdim.

Open source candır !

Yazılım dili olarak Jquery-Javascript kullanıyorum. Mobil Uygulamalar için Hybrid olarak geliştirmeler yapıyorum. Hybrid diyince akla sadece PHONEGAP/CORDOVA gelmeli - kafayı fena taktım hybrid uygulamalara-.

Mobil uygulamaya (İOS-ANDROİD) ihtiyaçınız olursa satirarasicode@gmail.com adresine mail atmanız yeterli.


Ücretsiz PHP Eğitimi Bölüm 2 : Ders 1: Değişkenler

Merhaba Arkadaşlar,     Bugün sizlerle bölüm 2 ye geçiyoruz. Bu dersimizde Php 'nin temellerini öğreneceğiz. Takıldığınız noktalarda sor...

En Çok Okunanlar